Beléptem a WebBankár felületemre, de még nem látom a számlatörténetben a „Beérkezett, de nem lekönyvelt tételek” között az általam elutalt pénzt, pedig a bankom visszajelezte, hogy sikeres volt a tranzakció.

Főszabály szerint az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetésével a Fundamenta felé kezdeményezett, 10 millió forintot meg nem haladó, aznapi értéknapos átutalási megbízásokat néhány másodpercen belül befogadjuk Ezt követően a befizetéseket az elszámolási számlán legkésőbb a befizetést követő napon megjelenítjük, míg a tényleges jóváírás, illetve elszámolás legkésőbb az átutalást követő munkanapon történik meg. Miután Ön belépett a WebBankár rendszerbe, a böngészés ideje alatt beérkező új tranzakciókkal a felületi megjelenítést nem frissítjük, azokat csak a következő bejelentkezést követően tudja megtekinteni. Ha újratölti az aktuális lapot a böngészőben, vagyis frissíti a böngészőt, láthatóvá válnak ezek a tranzakciók is. A felületen az oldalak közötti váltás azonban nem jelent frissítést.

További gyakoran felmerülő kérdések