Személyes ügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók

A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, előzetesen foglaljon időpontot. Így sorban állás nélkül intézheti ügyeit Ügyfélpontunkon!

A kormányzati döntésekkel összhangban Ügyfélpontunkon a maszk viselése nem kötelező. Természetesen egyéni mérlegelés és döntés esetén Ügyfeleink továbbra is viselhetik mind az ügyféltérben történő várakozás, mind az ügyintézés során.

Amennyiben a lenti állítások bármelyike igaz Önre, kérjük, ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében, ne keresse fel személyesen Ügyfélpontunkat, válassza helyette elektronikus csatornáinkat!

A tervezett látogatást megelőző 7 napban:

  • olyan személlyel találkozott, aki igazoltan koronavírus fertőzött,
  • influenza vagy koronavírusra utaló tüneteket észlel magán (pl.: láz, fáradtság, száraz köhögés, nehézlégzés).

Ügyintézésre az alábbi elérhetőségek állnak Ügyfeleink rendelkezésére

 

Miben nyújt segítséget a WebBankár?

  • Lakásszámlák és lakáshitelek aktuális állapotának és részletes adatainak megtekintése
  • Szerződéssel kapcsolatos kérdés, kérés beküldése
  • Kiutalási nyilatkozat beküldése
  • Új szerződés kötése
  • Adatváltozással kapcsolatos bejelentés
  • Hitellel kapcsolatos ügyintézés
  • Lakáscéligazolás
  • Megtakarítással kapcsolatos ügyintézés
  • Moratóriumból való kilépés
  • Hiánypótlás
  • Dokumentumok és nyomtatványok letöltése és kezelése
  • Panaszbejelentés
  • Hitelfelvétel esetén a hitel státuszának nyomon követése

Mit intézhetnek a TelefonBankáron keresztül (06-1-411-8181)?

  • Aktuális akciók
  • Új szerződéskötéssel vagy új hiteligényléssel kapcsolatos kérdés
  • Meglévő megtakarítási szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Meglévő hitelszerződéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Online rendszereinkkel kapcsolatos technikai segítség
  • Reklamáció bejelentése
  • Akadálymentesített szolgáltatási térkép
  • Számlakivonat, adategyeztetés

Mit intézhetnek a www.fundamenta.hu honlapunkon keresztül?

www.fundamenta.hu/kapcsolat menüpont alatt az alábbi témákban írhat nekünk:

  • Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás
  • Általános megkeresés termékeinkkel kapcsolatban
  • Ügyintézés kedvezményezettként
  • Ügyintézés meghatalmazottként / gyámként/ gondnokként
  • WebBankárral kapcsolatos kérdés-probléma
  • Hitel örökösödés
  • Leiratkozás reklámcélú levelekről
  • Moratóriumból való kilépés
  • Ügyintézés értékesítési partnerként

 

www.fundamenta.hu/dokumentumtar aloldalunkon hatályos dokumentumainkat találja meg!