Tájékoztató a koronavírussal kapcsolatos tudnivalókról

Ügyfélpontunkon a jelenlegi pandémiás időszakban az alábbi előírásokat vezettük be:

  • az ügyintézés sorszám alapján történik, melyet az automatából kollégánk ad át,
  • ügyintézőnként egy Ügyfél tartózkodhat Ügyfélpontunkban az ügyintézés alatt,
  • kötelező a másfél méteres védőtávolság betartása,
  • az ügyféltérben tartózkodók számára az orrot és szájat eltakaró maszk viselése kötelező,
  • az Ügyfélpontra történő belépéskor testhőmérséklet ellenőrzést végzünk (A  készülék  adatokat  nem  rögzít,  csak  az  érték  kijelzésére  alkalmas. Az adatvédelmi  tisztviselő  elérhetősége: compliance@fundamenta.hu)

 

A zsúfoltság elkerülése érdekében Ügyfeleink a Hill Side irodaház aulájában is várakozhatnak, a soron következő ügyintézési sorszámokat a recepcióspult mögött elhelyezett LCD-kijelzőn követhetik nyomon. Ügyfélpontunkban továbbra is vigyázunk ügyfeleink, munkatársaink egészségére a védőtávolság és az előírások szigorú betartásával.

Kérjük Ügyfeleinktől, hogy személyes ügyfélszolgálatunkat csak halaszthatatlan és elektronikus csatornáinkon nem elvégezhető ügyintézés esetén keressék fel, és minden esetben használják időpontfoglaló rendszerünket.

Amennyiben a lenti állítások bármelyike igaz Önre, kérjük, ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében, ne keresse fel személyesen Ügyfélpontunkat, válassza helyette elektronikus csatornáinkat!

A tervezett látogatást megelőző 14 napban:

  • olyan személlyel találkozott, aki igazoltan koronavírus fertőzött,
  • influenza vagy koronavírusra utaló tüneteket észlel magán (pl.: láz, fáradtság, száraz köhögés, nehézlégzés).

Ügyintézésre az alábbi elérhetőségek állnak Ügyfeleink rendelkezésére

 

Miben nyújt segítséget a WebBankár?

 

  • Lakásszámlák és lakáshitelek aktuális állapotának és részletes adatainak megtekintése
  • Új szerződés kötése
  • Adatváltozással kapcsolatos bejelentés
  • Hitellel kapcsolatos ügyintézés
  • Lakáscéligazolás
  • Megtakarítással kapcsolatos ügyintézés
  • Moratóriumból való kilépés
  • Hiánypótlás
  • Dokumentumok és nyomtatványok letöltése és kezelése
  • Panaszbejelentés

Mit intézhetnek a TelefonBankáron keresztül (06-1-411-8181)?

 

  • Aktuális akciók
  • Új szerződéskötéssel vagy új hiteligényléssel kapcsolatos kérdés
  • Meglévő megtakarítási szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Meglévő hitelszerződéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Online rendszereinkkel kapcsolatos technikai segítség
  • Reklamáció bejelentése
  • Akadálymentesített szolgáltatási térkép
  • Számlakivonat, adategyeztetés

Mit intézhetnek a www.fundamenta.hu honlapunkon keresztül?

 

A www.fundamenta.hu/kapcsolat menüpont alatt az alábbi témákban írhat nekünk, és dokumentumokat is csatolhat leveléhez.

  • Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás
  • Adatváltozás bejelentése
  • Állami támogatással kapcsolatos kérdés
  • Általános megkeresés
  • WebBankárral kapcsolatos kérdés-probléma
  • Hitel cafetéria
  • Hitel csoportos beszedés
  • Hitel hiánypótlás
  • Hitel számlaforgalom
  • Hitel éves számlakivonattal kapcsolatos kérdés
  • Hitel örökösödés
  • Lakáscéligazolás
  • Leiratkozás reklámcélú levelekről
  • Megtakarítás csoportos beszedés
  • Megtakarítás kiutalással kapcsolatos kérdés
  • Megtakarítás számlaforgalom
  • Megtakarítás éves számlakivonattal kapcsolatos kérdés
  • Megtakarítás örökösödés
  • Moratóriumból való kilépés
  • Panasz
  • Új hitelkérelemhez dokumentum csatolása
  • Új szerződéshez hiánypótlás
  • Új szerződéssel kapcsolatos kérdés

A www.fundamenta.hu/dokumentumtar aloldalunkon hatályos dokumentumainkat találja meg!

Ügyfélpontunkon az alábbi egészségügyi óvintézkedéseket tettük ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében

 

  • Megnöveltük a takarítások számát Ügyfélpontunk ügyfélterében és minden munkaterületén. Naponta többször fertőtlenítjük a kilincseket, ajtókat, mellékhelyiségeket.
  • Heti két éjszaka speciális, hosszantartó hatású fertőtlenítő hidegköd eljárás használata az ügyféltérben.
  • Fertőtlenítő zselét helyeztünk ki ügyfeleink és munkatársaink számára. Kollégáink a kezüket is többször fertőtlenítik, kerülik a fizikai kontaktust.
  • Elválasztó plexi lapokat szereltünk fel az ügyféltér munkaállomásaihoz, ügyfeleink és munkatársaink fizikai kontaktusának minimalizálása érdekében.
  • Ügyfélpontunkon és háttér-egységeiknél kizárólag olyan kollégák dolgozhatnak, akik nem jártak külföldön, nem kerültek kapcsolatba külföldi személyekkel és nem érintkeztek igazoltan koronavírus fertőzött személlyel a munkavégzés időpontját megelőző 14 napban.
  • Korlátoztuk az egyszerre az ügyféltérben tartózkodó ügyfelek számát. Ügyfélpontunkon, csak az ügyintézés ideje alatt, ügyintézőnként egy-egy ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben.
  • Ügyfélpontunkban a biztonsági őr adja ügyfeleink kezébe a sorszámot, ezzel megelőzve a sorszám-automata paneljével való direkt érintkezést és az ezzel járó esetleges vírusfertőzés lehetőségét. A biztonsági őr minden sorszámkiadást követően fertőtleníti a kezét.
  • Folyamatosan nyomon követjük és figyelembe vesszük a Koronavírus-járvány Elleni Védekezésért Felelős Operatív Törzs, az Országos Tisztifőorvos, valamint a Magyar Bankszövetség ajánlásait, utasításait.

Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük!