A Fundamenta az idei évben is az egyik legkiválóbb hazai márka

 

Az elnyert védjegyek nemcsak a színvonalas minőségről és a legmagasabb fokú szakmaiságról szólnak, hanem megbízhatóságot és a stabilitást is garantálnak.

A Superbrands minősítés odaítélése megerősíti azt a tényt, hogy a Fundamenta egy olyan sikeres és stabil márka, amire építeni lehet.

Az ugyancsak 15. alkalommal elnyert, legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands elismeréssel a szakértői zsűri a folyamatos megújulási képességet és a kiváló céges kapcsolatokat ismerte el.

A díjak szakmai alapon emelik ki a szegmens legjobbjait, kihangsúlyozva a megbízható minőséget, a stabilitást és a kiváló szakmaiságot. A kiválasztási folyamat minden résztvevő országban ugyanazokat az elveket követi: a brandek számára ingyenes a részvétel, a díjazott vállalatot pedig egy többlépcsős kiválasztási folyamat során emeli ki a Superbrands Magyarország. Számos tényezőt vesznek figyelembe a kiválasztásnál, végül pedig egy független szakértőkből álló Bizottság hoz döntést.

A Superbrands díjat 1995-ben hozták létre azért, hogy legyen egy védjegy azon márkák számára, amelyek kiemelkednek versenytársaik közül, illetve követendő példát is mutassanak a vállalkozások számára. A Business Superbrands díjat -a B2B márkák legrangosabb elismeréseként- az üzleti szegmens legeredményesebb üzleti brandeknek ítéli oda a független Szakértői Bizottság.

A Fundamenta küldetése, hogy ügyfeleit hozzásegítse ahhoz, hogy a legkönnyebb módon valósítsák meg lakásálmaikat.

Annak érdekében, hogy ez a Fundamenta-élmény a lehető legszélesebb kört érjen el, a social médiában a bejegyzésekkel havonta átlagosan közel 1 millió embert szólít meg a Fundamenta. Ez azt jelenti, hogy a virtuális térben óránként 1350 emberhez szól, éves szinten pedig több, mint 6000 poszt készül. Ezt elosztva, az év minden órájára jutna egy Fundamentás bejegyzés, amelyek fizetett hirdetésként, közel 10 millió alkalommal jelennek meg éves szinten.

Évente közel 4 millió felhasználó látogatja meg a Fundamenta különböző weboldalait és kerül online kapcsolatba a céggel valamilyen módon, ami azt jelenti, hogy óránként 456 embert szólít meg a Fundamenta  virtuálisan.

Mindezek mellett a Személyi Bankár hálózat biztosítja azt, hogy az ország bármely pontján, az ügyfél számára a legmegfelelőbb helyen és időben vagy akár online nyújtanak professzionális szakértői megoldást a lakáscélok eléréséhez.

További információ:

Szabó Linda

Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

igazgató

Marketing és kommunikációs igazgatóság

1123 Budapest, Alkotás utca 55-61.

Mobil: +36 20 468 8782

szabo.linda@fundamenta.hu

Vissza a cikkekhez