Miben segíthet a WebBankár?

Intézze szerződésével kapcsolatos ügyeit gyorsan és biztonságosan a WebBankárban!

Bármikor, a nap 24 órájában nyomon követheti szerződéseit. Grafikus kimutatásokat kaphat számlatörténetéről, kezelheti befizetéseit, naprakész lehet hitel, vagy megtakarítási szerződésével kapcsolatban.

 

Intézze papírmentesen szerződéséhez kapcsolódó ügyeit!

ÚJDONSÁG!

    • Értesítések és Határidős feladatok csempe segítségével könnyen áttekintheti üzeneteit és a határidős feladatokat.
    • Lakáscél igazolás funkcióval kérheti a már kifizetett megtakarítása lakáscéljának módosítását is. 
    • Hitelbírálattal és utólagos hitelügy módosítással kapcsolatos hiánypótlásait már a WebBankáron keresztül is beküldheti.
  • Analitikus és grafikus nézetben is láthatja a szerződéseivel kapcsolatos adatokat, információkat, összegeket, legyen az hitel vagy betét.
  • WebBankár felületünkön könnyen és gyorsan felveheti velünk a kapcsolatot, írhat e-mailt, 200 MB terjedelemben küldhet be szerződéséhez kapcsolódó dokumentumot.
    FONTOS! Ha Ön olyan kitöltött nyomtatványt szeretne eljuttatni hozzánk a WebBankáron keresztül, amelyen aláírásra is szükség van, az kizárólag az aláíró fél (vagy több aláíró esetén az aláíró felek) által elektronikusan hitelesítve fogadható el!  (Az elektronikus hitelesítés elfogadható módjairól az Útmutató dokumentumok elektronikus hitelesítéséhez segédletünkben olvashat.)
  • Szerződése kifizetését már a WebBankár felületén, digitálisan is kezdeményezheti!
  • A WebBankár rendszerben megtalálja Személyi Bankára elérhetőségeit is.
  • Amennyiben hitelt igényelt, nyomon követheti az elbírálás státuszát.
  • Egyszerűen elvégezheti a kötelező adategyeztetést.
  • Pár lépésben online igazolhatja lakáscélját, gyorsan és biztonságosan feltöltheti és beküldheti lakáscél-igazolásához szükséges dokumentumait és számláit.

 

Tovább a WebBankárra

Az alábbi témákban írhat üzenetet a WebBankárban

  • Adatkezelés
    • Adategyeztetés
    • Adatkezelés
  • Általános
    • Általános kérdés
  • Betét
    • Új: Elektronikusan hitelesített válasznyilatkozat beküldése
    • Lakáscél nélküli felmondáshoz dokumentum csatolása
    • Lakáscélú felmondáshoz dokumentum csatolása
    • Lejáró megtakarításhoz dokumentum csatolása
    • Számlaforgalommal kapcsolatos kérdés
    • Felmondással kapcsolatos kérdés
    • Kiutalással kapcsolatos kérdés
  • Hitel
    • Új: Hiánypótlás még nem folyósított hitelkérelemhez
      módosítás (térképmásolattal kiegészítve): Új hitelkérelemhez dokumentum csatolása (tulajdoni lap, NAV igazolás, térképmásolat)
    • Adóstárs kivonásához/cseréjéhez dokumentum csatolása
    • Elő/végtörleszteni szeretnék
    • Fedezeti ingatlan módosításához dokumentum csatolása
    • Felmondott hitellel kapcsolatos kérdés
    • Fizetés könnyítést kérek
    • Számlaforgalommal kapcsolatos kérdés
    • Zöld Otthon Lakáshitel
    • Új hitelkérelemhez dokumentum csatolása (tulajdoni lap vagy NAV igazolás)
    • Hitel hiánypótlással kapcsolatos kérdés
    • Ingatlanbiztosítással kapcsolatos dokumentumok (kifizetett- folyósított hitelek esetén)
  • Lakáscél igazolás
    • Új: Lakáscél módosítási kérés hitel esetén
    • Kifizetés utáni lakáscél igazolás csatolás - Nem természetes személy részére
    • Kifizetés utáni lakáscél igazolás csatolás - Természetes személy részére
    • Lakáscél igazolási határidő hosszabbítás kérés
    • Lakáscél módosítási kérés megtakarítás esetén
  • Moratórium
    • Fizetési moratórium: Kérem a hiteltörlesztés folytatását
    • Moratóriummal kapcsolatos tájékoztatást kérek
    • Moratóriumos tartozásomat szeretném rendezni
  • Örökösödés
    • Örökösödéssel kapcsolatos kérdés
  • Reklám levelek
    • Leiratkozási kérelem reklám küldeményekről
  • WebBankár szolgáltatás
    • WebBankárral kapcsolatos kérdésem van

 

Tovább a WebBankárra

 

Legyen naprakész, kezelje egyszerűen tranzakcióit

  • Nyomon követheti esedékes befizetendő tételeit és egyszerűen át is utalhatja azokat.

 

  • Láthatja szerződései tranzakció-történetét.

 

  • Tevékenységnaplóban visszakövetheti, miket intézett már korábban.

 

Tovább a WebBankárra

 

A regisztráció folyamata

1. A WebBankár oldalán válassza a "Regisztráció" gombot, majd adja meg ügyfélszámát. (Az ügyfélszámát a szerződését visszaigazoló levelünkben, illetve a számlakivonaton találja meg.)

 

2. Egészítse ki a rendszereinkben regisztrált telefonszáma egy részletét, hogy megbizonyosodjunk a telefonszáma aktualitásáról.

 

3. Fogadja el a Felhasználási feltételeket és az eKommunikációs feltételeket.

 

4. Adja meg e-mail címét és a WebBankárban használatos jelszavát.

 

5. Írja be az SMS-ben megküldött, egyszer használatos megerősítő kódját.

 

+1. A fenti lépések után, sikeresen létrejött a felhasználói fiókja, beléptetjük a WebBankár kezdő oldalára.

 

Kérjük, hogy a WebBankár felület jobb felső sarkában látható ügyfélszámát és módosított jelszavát jegyezze meg, mert a későbbi bejelentkezések során szüksége lesz ezekre.

Mi a véleménye a honlapról?

Kérjük, ossza meg véleményét a fundamenta.hu-val kapcsolatban az alábbi gombra kattintva. Előre is köszönjük segítségét!