Néhány egyszerű kérdés megválaszolását követően, egyénre szabott listát állítunk Önnek össze a kifizetéshez szükséges teendőiről és a legfontosabb tudnivalókról. A kérdéseket a
Betétszámla kifizetés menüpontunkban találja.
Lehetősége van rá, hogy hosszabb futamidejű, magasabb szerződéses összegű szerződésének módosítását kérje, úgy, hogy a szerződés hamarabb elérje a kiutalás feltételeit. Ehhez kérje Személyi Bankáraink, vagy
TelefonBankárunk segítségét.
Amennyiben az új, módosított kiutalási időpontnál korábban szeretne hozzájutni megtakarításához, szerződését írásban jelzett felmondással bármikor megszüntetheti.
2018.10.16-án, vagy azt megelőzően kötött, állami támogatásra jogosult szerződések esetében, ha a megtakarítási időből már minimum 48 hónap eltelt, és a kifizetést lakáscélra kívánja felhasználni, kérheti a szerződés megszüntetését az állami támogatás kifizetésével együtt. Ehhez kérjük, használja a
Felmondási nyilatkozat lakáscélú felhasználás esetén nyomtatványt. Ha a lakáscélú felhasználást választja, a kifizetés előtt, és a kifizetést követően is igazolnia szükséges ezt. A benyújtandó dokumentumokról részletes információt a
Tájékoztató a lakáscél igazolásról magánszemélyek részére dokumentumban talál.
Amennyiben 2018.10.17-én, vagy azt követően kötötte a szerződését, vagy a korábban kötött szerződését nem lakáscélra kívánja felhasználni, úgy a betéti kamattal növelt megtakarításait fizetjük ki. Ehhez a
Felmondási nyilatkozat lakáscélú felhasználás nélkül nyomtatványra lesz szüksége, amelyet a
WebBankár felületünkön is benyújthat, még egyszerűbbé, gyorsabbá téve az ügyintézést.
Felhívjuk figyelmét, hogy a kifizetés feltétele a megfelelő ügyfél-átvilágítás, azaz a Kiegészítő azonosítási adatlap és az okmánymásolatok beküldése, melyek hiányában kifizetés nem teljesíthető. Bővebb információt a kifizetéshez szükséges adategyeztetésről
ITT talál.