



1. Az Ön aktuális havi törlesztőrészletének minden hónap 11. munkanapjáig kell beérkeznie a Fundamentához.
2. Abban az esetben, ha az adott hónap 11. munkanapjáig nem érkezik be az aktuális havi törlesztőrészlete, a meg nem fizetett összeg hátraléknak minősül. A hátralékról értesítjük a hitelügylet valamennyi szereplőjét. A hátralékkal kapcsolatosan díjakat (pl. hitelkésedelmi díj) számítunk fel. Ez azt jeleni, hogy Önnek a következő hónapban, az esedékes törlesztőrészletén felül ezeket a díjakat is meg kell megfizetnie. A hátralékkal kapcsolatos díjak mértékét a mindenkori, aktuális Díjtáblázatunk tartalmazza.
3. Amennyiben a hátralékos napok száma eléri a 75. napot, kiküldésre kerülhet a hitelügy minden szereplőjének az utolsó fizetési felszólításunk. Ebben a levélben ismételten felhívjuk a figyelmüket arra, hogy milyen jogkövetkezményekkel járhat a tartozás rendezésének további elmaradása.
4. Ha Ön nem tesz eleget a fizetési kötelezettségének, a hitelszerződés a 115. késedelmes naptól felmondásra kerülhet, és a felmondás tényéről értesítjük a hitelügyletben érintett valamennyi személyt.
Fontos, hogy a szerződése felmondása esetén a teljes tartozását egy összegben kell megfizetnie. Amennyiben a felmondás után nem rendezi a teljes tartozását, úgy a követelésünket jogi úton érvényesítjük.
Felhívjuk figyelmét, hogy a fenti példa a késedelemmel rendelkező szerződések általános kezelését mutatja be. Ettől eltérő ügykezelés az Általános Szerződési Feltételekkel, az Üzletszabályzatunkkal, valamint a vonatkozó jogszabályokkal összhangban történik.