Nincs, és nem is lesz lakáscélom

Mit jelent ez nekem?

 

A Lakásszámla kizárólag lakáscélra fordítható a hatályos jogszabályok értelmében, ezért amennyiben nincs, és később sem lesz lakáscélja a saját befizetései betéti kamattal növelt összegét tudjuk kifizetni.

Ha ezt a lehetőséget választja, Ön véglegesen lemond az állami támogatás vagy a bónusz összegéről, valamint véglegesen lemond a kedvező, a futamidő végéig fix kamatozású lakáskölcsön lehetőségéről.

Mit kell tennem?

  • A leggyorsabban és legegyszerűbben a WebBankár fiókjában jelezheti kifizetési kérését. Kérjük, a belépést követően válassza a főoldalról elérhető Lakásszámla felhasználása funkciót, majd a kifizetendő szerződés megjelölését követően a Felmondás lakáscélú felhasználás nélkül lehetőséget.
  • A WebBankár rendszerről és a regisztráció menetéről itt talál bővebb információt.

 

Beküldés postán keresztül:

Mikor kapom meg a saját megtakarításomat?

  • A felmondási idő a hiánytalan dokumentáció beérkezésétől kezdődik, a 2017. június 30. napjáig kötött szerződések esetében 3 hónap, egyébként 2 hónap.

 

  • Lehetősége van a szerződés gyorsított eljárásban történő kifizetését kérni, amely esetben előreláthatóan 10 napon belül, de legkésőbb az Üzletszabályzatban meghatározott határidőn, azaz 30 napon belül kifizetjük a megtakarítását. A gyorsított eljárásban történő felmondás díja a számlaegyenlege 3%-a, amely a kifizetendő megtakarítás összegét csökkenti.

Kell-e a lakáscélú felhasználást igazolnom?

  • Nem, a lakáscélú felhasználás igazolására ebben az esetben nincs szükség.

További információ és segítség kérés

WebBankár: Üzenet küldés
TelefonBankár: 06 1 411 8181
Levelezési cím: H-1922 Budapest