A Fundamenta fontos lépésnek tekinti a DÁP-alapú belépést hosszú távú digitális stratégiájában, amelynek célja az ügyintézés hatékonyságának növelése és az ügyfélélmény javítása. A tapasztalatok azt mutatják, hogy mind a személyes, mind az online ügyintézési formára meg van az igény, s bár egy friss kutatás alapján az ügyfelek 90 százaléka Személyi Bankára segítségével intézi pénzügyeit, az online tér szerepe vitathatatlanul egyre fontosabbá válik - legyen szó információgyűjtésről vagy ügyintézésről.
A Fundamenta továbbra is hisz a személyes kapcsolattartás erősségében, így folyamatosan képezi az egész országot lefedő Személyi Bankár hálózatát. Vagyontervező specialistái tudatosan támogatják ügyfeleiket lakáscéljaik elérésében, hiszen az online térben nem könnyű kiszűrni a releváns és megbízható válaszokat. A digitális fejlesztések, mint a WebBankár, elsősorban azokban a folyamatokban és tevékenységekben támogatják az ügyfeleket, amelyek nem igényelnek személyes segítséget. Ugyanakkor, amikor személyre szabott pénzügyi szaktudásra van szükség, akkor elérhetőek a vállalat Személyi Bankárai, mely a hazai piacon egy egyedi lehetőség.
A vállalat jelenleg is azon dolgozik, hogy még inkább hatékonyabbá tegye a konkurenciával szembeni erősségét, a 360 fokos ügyfélkiszolgálást - legyen szó ingatlanközvetítésről, vásárlásról, hitelezésről, megtakarításról, felújításról vagy energetikai korszerűsítésről.
A Digitális Magyarország Ügynökség tájékoztatása szerint folyamatosan csatlakoznak újabb szolgáltatók a programhoz, jelenleg 125 szervezet dolgozik a bevezetésen: pénzügyi, telekommunikációs és közműszolgáltatók is tesztelik az éles rendszert.