Fenntartható banki működés

Digitalizációs megoldások a zöldebb jövőért

Az elmúlt években számos fejlesztéssel segítettük a működési folyamataink digitálizálását, és ennek köszönhetően mintegy 30 százalékkal csökkentettük az irodai és közvetítői hálózatunk papírfelhasználását, videokommunikációs eszközök fejlesztésével pedig jelentős károsanyag kibocsátást értünk el.

Energiafelhasználás

A klímacélok elérésének egyik lényeges eszköze a működés közbeni energiafelhasználás csökkentése.

A 2022-ben bevezetett energiatakarékos intézkedések hatására irodaházunkban 44 %-kal csökkentettük a földgáz felhasználást. Az irodaterületeinken kialakított konyhák mindegyike vízautomatával van felszerelve. BPA-mentes kulacsokat ajándékoztunk munkavállalóinknak, ezáltal ösztönözzük őket a takarékos vízfelhasználásra, valamit az eldobható műanyag palack mennyiségének csökkentésére.

A 2022-es intézkedéseket a 2023-ban indított belső edukációs fenntarthatósági kampánnyal folytattuk, mellyel több száz kollégát szólítottunk meg és aktivizáltunk a témában.

Korrupció megelőzése, és a tiszta verseny támogatása

A Fundamenta következetesen kiáll a piaci verseny tisztaságáért.

Ügyfeleink piaci versenyben választják ki a szolgáltatásainkat; fontos számunkra, hogy a szabályozási oldalon is versenytársainkkal azonos feltételekkel működjünk.

Beszállítóinkat a legjobb eredmények elérése érdekében versenyeztetjük, erre az eljárásra épülnek a belső folyamataink és döntéshozatali szabályaink.

Lean szemlélet

2022-ben a „Lean” működésünk erősítésére működési hatékonysági programot indítottunk.

Az elsődleges célunk a Fundamenta stratégiai céljainak megvalósítása, működési hatékonyságának javítása.

A Lean filozófia hozzájárul a fenntartható működéshez a működési hatékonyságot javító és a működési veszteségeket csökkentő intézkedésekkel.