Idén is a dobogó legfelső fokára állhatott a Fundamenta a Kiváló Kiszolgálás Díjátadó eseményén

 

A ClientFirst Consulting által végzett legfrissebb, országos felmérés eredményeként a Fundamenta ismét elismerésben részesült: a Kiváló Kiszolgálás Program keretében személyes ügyfélkiszolgálásban osztott első helyezést ért el, telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában pedig szintén kiemelkedően teljesített, második helyezést elérve.

A ClientFirst Consulting 16 éve indította el a Kiváló Kiszolgálás Programot, amelynek célja, hogy segítse a vállalatokat ügyfélkiszolgálásuk fejlesztésében, és ezzel hozzájáruljon az ügyfélélmény folyamatos javulásához. A program során évről évre komplex értékelés készül, amely magában foglalja a próbavásárlásokat és a kérdőíves felméréseket.

Büszkék vagyunk rá, hogy a Fundamenta idén két kategóriában is dobogóra állhatott: a személyes ügyfélkiszolgálás területén osztott első helyezést, a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában pedig osztott második helyezést elérve.

A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában Személyi Bankáraink munkája ismét elsőrangúnak bizonyult: nagyon magas, 98,5 %-os értékelést kaptak a próbavásárlóktól, ezen belül pedig a megkérdezettek több, mint 80%-a maximálisra, 100%-ra értékelte az ügyfélkiszolgálást. Az elismerések komolyságát mutatja, hogy az értékelés során több mint 30 szempontot vettek figyelembe. A Személyi Bankárok értékelése különösen fontos számunkra, hiszen ők azok, akik országos lefedettséggel, személyes kapcsolatokat ápolnak az ügyfelekkel, vagyontervezési szolgáltatással, személyre szabott konstrukciókkal segítik őket az otthonteremtési céljaik megvalósításában.

(Komáromi Tünde, a Marketing és kommunikációs igazgatóság vezetője; Gyarmati-Vaczula Dóra, a Call Center osztályvezetője; Dávid Szilvia, az Értékesítés Menedzsment igazgatóság vezetője és Lévai Szandra Dóra, marketing szakértő a díjátadó ünnepségen)

Komáromi Tünde, a Marketing és kommunikációs igazgatóság vezetője szerint a díj elnyerése nem csupán szimpla elismerés vállalatuk számára, hanem erős motiváció a munkavállalóink számára, hogy a korábbihoz hasonlóan magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtsanak. Hozzátette, hogy a díjak egyfajta biztosítékként is szolgálnak ügyfeleik és leendő ügyfeleik számára, hiszen nálunk minden esetben az ügyfél a legfontosabb – éppen ezért minden nap azon dolgozunk, hogy egyre jobb szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére, folyamatosak az erre irányuló fejlesztéseink.

Kiemelten fontos számunkra, hogy évről évre visszaigazolást kapjunk az elvégzett munka minőségéről. Ez az elismerés is igazolja, hogy jó úton haladunk, megerősíti kollégáink értékes munkájának megbecsülését, és motivációt ad arra, hogy továbbra is egyre magasabb színvonalon szolgáljuk ki ügyfeleinket.

Vissza a cikkekhez