A ClientFirst Consulting által végzett legfrissebb, országos felmérés eredményeként a Fundamenta ismét elismerésben részesült: a Kiváló Kiszolgálás Program keretében személyes ügyfélkiszolgálásban osztott első helyezést ért el, telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában pedig szintén kiemelkedően teljesített, második helyezést elérve.
A ClientFirst Consulting 16 éve indította el a Kiváló Kiszolgálás Programot, amelynek célja, hogy segítse a vállalatokat ügyfélkiszolgálásuk fejlesztésében, és ezzel hozzájáruljon az ügyfélélmény folyamatos javulásához. A program során évről évre komplex értékelés készül, amely magában foglalja a próbavásárlásokat és a kérdőíves felméréseket.
Büszkék vagyunk rá, hogy a Fundamenta idén két kategóriában is dobogóra állhatott: a személyes ügyfélkiszolgálás területén osztott első helyezést, a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában pedig osztott második helyezést elérve.
A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában Személyi Bankáraink munkája ismét elsőrangúnak bizonyult: nagyon magas, 98,5 %-os értékelést kaptak a próbavásárlóktól, ezen belül pedig a megkérdezettek több, mint 80%-a maximálisra, 100%-ra értékelte az ügyfélkiszolgálást. Az elismerések komolyságát mutatja, hogy az értékelés során több mint 30 szempontot vettek figyelembe. A Személyi Bankárok értékelése különösen fontos számunkra, hiszen ők azok, akik országos lefedettséggel, személyes kapcsolatokat ápolnak az ügyfelekkel, vagyontervezési szolgáltatással, személyre szabott konstrukciókkal segítik őket az otthonteremtési céljaik megvalósításában.

(Komáromi Tünde, a Marketing és kommunikációs igazgatóság vezetője; Gyarmati-Vaczula Dóra, a Call Center osztályvezetője; Dávid Szilvia, az Értékesítés Menedzsment igazgatóság vezetője és Lévai Szandra Dóra, marketing szakértő a díjátadó ünnepségen)