A magyar piacon több mint 22 éve működő ClientFirst Consulting által végzett országos felmérés során a nagyvállalatok között a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a Fundamenta nyerte el a díjat.
A 15 éve indult Kiváló Kiszolgálás program keretében négy területet vizsgáltak a ClientFirst próbavásárlói: a személyes, elektronikus, valamint telefonos ügyfélkiszolgálás mellett már a vállalatok közösségi média oldalain, valamint chat csatornákon való ügyfélkommunikációját elemezték. A komplex értékelés a próbavásárlások mellett kérdőíves felmérésen is alapult, a próbavásárlások alkalmával 100%-os eredményt elérő dolgozók pedig megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.
Büszkeséggel tölt el minket, hogy személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában első helyezettként, telefonos kiszolgálás kategóriában pedig szintén kiemelkedő teljesítménnyel zártuk a megmérettetést, elnyerve a Kiváló Kiszolgálás minősítést – bebizonyítva, hogy ügyfeleink kiemelt fontosságúak számunkra, ők pedig nagyra értékelik Személyi Bankáraink és telefonos ügyintézőink munkáját.