Tizenhatodik alkalommal is a Fundamenta az év egyik legkiválóbb hazai márkája

A szakértői zsűri immár tizenhatodik alkalommal ítélte a Fundamentának a Superbrands és a Business Superbrands címeket. A 2024-ben elnyert minősítés ismét bizonyította, hogy töretlen a Fundamenta sikere a legnépszerűbb hazai márkák versenyében, és a szakmai zsűri továbbra is az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a piacvezető lakás-takarékpénztárt.

Az elismerést a Fundamenta a sikeres márkaépítésének köszönheti, és a kommunikációban való megjelenítéssel megerősíti ügyfeleinket abban, hogy pénzügyi partnerként a legjobb döntés a Fundamentát választani lakáscéljaik megvalósításához.

A Fundamenta küldetése, hogy ügyfeleit hozzásegítse ahhoz, hogy a legkönnyebb módon valósítsák meg lakásálmaikat.

Podcast, tematikus weboldalak, kedvezmény program – csak néhány azokból a változatos tartalmakból, amelyeket annak érdekében hozunk létre, hogy ez a Fundamenta-élmény a lehető legszélesebb kört érjen el. Termék kommunikációnk mellett az otthontervezés első pillanatától támogatjuk ügyfeleinket az Otthonok&Megoldások Magazinnal és annak Otthontervezők című podcast sorozatával. Az építkezést vagy felújítást tervezőknek külön ötleteket és szakértői segítséget adunk Felujitasom.hu oldalunkkal, valamint egyedi kedvezményekkel érhetők el ezek a beruházások a Fundamenta Kedvezmény Programmal.

A díjról:

A Superbrands díjat 1995-ben hozták létre azért, hogy legyen egy védjegy azon márkák számára, amelyek kiemelkednek versenytársaik közül, illetve követendő példát is mutassanak a vállalkozások számára. A Business Superbrands díjat -a B2B márkák legrangosabb elismeréseként- az üzleti szegmens legeredményesebb üzleti brandeknek ítéli oda a független Szakértői Bizottság.

A díjak szakmai alapon emelik ki a szegmens legjobbjait, kihangsúlyozva a megbízható minőséget, a stabilitást és a kiváló szakmaiságot. A kiválasztási folyamat minden résztvevő országban ugyanazokat az elveket követi: a brandek számára ingyenes a részvétel, a díjazott vállalatot pedig egy többlépcsős kiválasztási folyamat során emeli ki a Superbrands Magyarország. Számos tényezőt vesznek figyelembe a kiválasztásnál, végül pedig egy független szakértőkből álló Bizottság hoz döntést.

Vissza a cikkekhez