Biztos, hogy nincs szükségem a kölcsönre, csak a teljes megtakarításomra. Hogy jutok a pénzemhez?

Néhány egyszerű kérdés megválaszolását követően, egyénre szabott listát állítunk Önnek össze a kifizetéshez szükséges teendőiről és a legfontosabb tudnivalókról. A kérdéseket a Betétszámla kifizetés menüpontunkban találja. Lehetősége van rá, hogy hosszabb futamidejű, magasabb szerződéses összegű szerződésének módosítását kérje, úgy, hogy a szerződés hamarabb elérje a kiutalás feltételeit. Ehhez kérje Személyi Bankáraink, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársainak segítségét. Amennyiben az új, módosított kiutalási időpontnál korábban szeretne hozzájutni megtakarításához, szerződését írásban jelzett felmondással bármikor megszüntetheti. 2018.10.16-án, vagy azt megelőzően kötött, állami támogatásra jogosult szerződések esetében, ha a megtakarítási időből már minimum 48 hónap eltelt, és a kifizetést lakáscélra kívánja felhasználni, kérheti a szerződés megszüntetését az állami támogatás kifizetésével együtt. Ehhez kérjük, használja a Felmondási nyilatkozat lakáscélú felhasználás esetén nyomtatványt. Ha a lakáscélú felhasználást választja, a kifizetés előtt, és a kifizetést követően is igazolnia szükséges ezt. A benyújtandó dokumentumokról részletes információt a Tájékoztató a lakáscél igazolásról magánszemélyek részére dokumentumban talál. Amennyiben 2018.10.17-én, vagy azt követően kötötte szerződését, vagy nem lakáscélra kívánja azt felhasználni, úgy a betéti kamattal növelt megtakarításait fizetjük ki. Ehhez a  Felmondási nyilatkozat lakáscélú felhasználás nélkül nyomtatványra lesz szüksége, amelyet a WebBankár felületünkön is benyújthat, még egyszerűbbé, gyorsabbá téve az ügyintézést. Felhívjuk figyelmét, hogy a kifizetés feltétele a megfelelő ügyfél-átvilágítás, azaz a Kiegészítő azonosítási adatlap és az okmánymásolatok beküldése, melyek hiányában kifizetés nem teljesíthető. Bővebb információt a kifizetéshez szükséges adategyeztetésről ITT talál.
Vissza a cikkekhez