Ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb cél számunkra. Amennyiben ennek ellenére problémát tapasztal működésünkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze számunkra.
Ezen az oldalon gyűjtöttük össze az Ön számára szükséges és hasznos információkat, arra az esetre, ha valamely termékünkkel, vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatosan panasszal kívánna élni.
Rövid, egyoldalas panaszkezelési tájékoztatónkat ide kattintva itt olvashatja.
Panaszkezelési szabályzatainkat itt találja:
Fundamenta-Lakáskassza Zrt. panaszkezelési szabályzata hatályos 2022.02.01-től
Fundamenta-Lakáskassza Kft. panaszkezelési szabályzata hatályos 2022.02.01-től
A következő csatornákon jelezheti nekünk, ha panaszt szeretne tenni:
Amennyiben társaságunkhoz benyújtott panaszügyében 30 napon belül nem kapott tőlünk választ, vagy a kapott válasszal nem elégedett, alábbi jogorvoslatokkal élhet:
Amennyiben a bejelentésére kapott válasszal nem ért egyet, esetleg új információval vagy dokumentációval rendelkezik, kérheti a fent megjelölt elérhetőségek valamelyikén panaszának felülvizsgálatát.
Abban az esetben, ha Ön a kapott választ nem fogadja el, illetve úgy ítéli meg, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, a hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény 288. paragrafusának értelmében lehetősége van panaszával írásban a Magyar Nemzeti Bankhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez fordulni. Az ehhez szükséges formanyomtatványokat (MNB, PBT) itt találja: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz.
A részletes jogorvoslati lehetőségekről Panaszkezelési Szabályzatunkban informálódhat.
Panaszbejelentéséhez használhatja a Magyar Nemzeti Bank által készített nyomtatványt is:
A pénzügyi szervezethez (bankhoz, biztosítóhoz, stb.) benyújtandó panasz
Panaszügyintézéssel kapcsolatos részletes tájékoztatást felügyeleti szervünk, a Magyar Nemzeti Bank oldalán is olvashat:
https://www.mnb.hu/letoltes/penzugyi-panasz.pdf
Pénzügyi döntéseiben segítségére szolgál felügyeleti szervünk, a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi navigátor oldala:
www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-navigator
Az online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogvita rendezésének kezdeményezése érdekében a fogyasztói panasz az online vitarendezési platformon keresztül is benyújtható a http://ec.europa.eu/odr oldalon.
Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi e-mail címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@fundamenta.hu
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a fenti e-mail cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, arra nem tudunk válaszolni.
Közvetlenül is eljuttathatja panaszát az alábbi űrlap kitöltésével, melyhez dokumentumot is tud csatolni. Kérjük, annak érdekében, hogy minden részletre kiterjedően kivizsgálhassuk az ügyét, írjon le számunkra minden fontos információt, adatot.
Az alábbi esetek nem igényelnek hosszabb panasz kivizsgálást, így kérjük, ezeket weboldalunk Kapcsolat oldalán az Írjon nekünk menüpontján jelezze munkatársainknak:
A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. által üzemeltetett weboldal sütiket használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. További információért olvassa el az Adatkezelési tájékoztatónkat és Süti (Cookie) tájékoztatónkat.
Kérjük, engedélyezze az Önnek megfelelő sütibeállításokat!
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
Az elengedhetetlen sütik weboldalunk használhatóságát segítik azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
A személyre szabott sütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy minél relevánsabb hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára, preferenciájuknak megfelelő tartalmat jelenítsünk meg, valamint aktivitásra buzdítsuk őket.
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
Ezen a sütik lehetővé teszik, hogy könnyen hozzáférjen a közösségi média hálózatokhoz, megoszthassa véleményét, tartalmainkat másokkal. Olyan harmadik fél által nyújtott funkciók használhatják, mint például a Facebook, Twitter, Instagram, Google+ vagy a Youtube. Ezek a sütik tartalmazhatnak személyes adatokat és alkalmasak a látogató beazonosítására.