Ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb cél számunkra. Amennyiben ennek ellenére problémát tapasztal működésünkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze számunkra.
Ezen az oldalon gyűjtöttük össze az Ön számára szükséges és hasznos információkat, arra az esetre, ha valamely termékünkkel, vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatosan panasszal kívánna élni.
Rövid, egyoldalas panaszkezelési tájékoztatónkat ide kattintva olvashatja.
Panaszkezelési szabályzatainkat itt találja:
Fundamenta-Lakáskassza Zrt. panaszkezelési szabályzata hatályos 2024.01.31-től
Fundamenta-Lakáskassza Kft. panaszkezelési szabályzata hatályos 2024.01.31-től
Panaszbejelentés
A következő csatornákon jelezheti nekünk, ha panaszt szeretne tenni:
- WebBankár rendszerünkben
- Honlapunkon: https://www.fundamenta.hu/tajekoztatok/panaszkezeles oldalon közvetlenül is eljuttathatja panaszát az oldal alján található űrlap kitöltésével
- TelefonBankár: 8-18 óráig munkanapokon és 8-20 óráig szerdánként a 06 1 411 8181-es telefonszámon (Amennyiben december 24. és/vagy december 31. munkanapra esik, úgy ezeken a napokon 8:00-12:00 óráig elérhető.)
- Telefaxon: 06 1 411 8011-es telefax-számon
- Levélben: H-1922 Budapest, Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
- Személyesen az Ügyfélponton: Budapest XII. ker. Alkotás u. 55-61.,
Nyitvatartási idő: H-K-CS: 8:00-16:30, SZE: 8:00-18:00, P: 8:00-16:00. (Minden év – munkanapra eső – december 24. és december 31. napján 8:00-12:00-ig.)
Panaszbejelentő adatlap Zrt.
Panaszbejelntő adatlap Kft.
Meghatalmazás minta
Amennyiben társaságunkhoz benyújtott panaszügyében 30 napon belül nem kapott tőlünk választ, vagy a kapott válasszal nem elégedett, alábbi jogorvoslatokkal élhet:
Amennyiben a bejelentésére kapott válasszal nem ért egyet, esetleg új információval vagy dokumentációval rendelkezik, kérheti a fent megjelölt elérhetőségek valamelyikén panaszának felülvizsgálatát.
Abban az esetben, ha Ön a kapott választ nem fogadja el, illetve úgy ítéli meg, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, a hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény 288. paragrafusának értelmében lehetősége van panaszával írásban a Magyar Nemzeti Bankhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez fordulni. Az ehhez szükséges formanyomtatványokat (MNB, PBT) itt találja: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz.
A részletes jogorvoslati lehetőségekről Panaszkezelési Szabályzatunkban informálódhat.
Panaszbejelentéséhez használhatja a Magyar Nemzeti Bank által készített nyomtatványt is:
A pénzügyi szervezethez (bankhoz, biztosítóhoz, stb.) benyújtandó panasz
Panaszügyintézéssel kapcsolatos részletes tájékoztatást felügyeleti szervünk, a Magyar Nemzeti Bank oldalán is olvashat:
https://www.mnb.hu/letoltes/penzugyi-panasz.pdf
Pénzügyi döntéseiben segítségére szolgál felügyeleti szervünk, a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi navigátor oldala:
www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-navigator
Az online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogvita rendezésének kezdeményezése érdekében a fogyasztói panasz az online vitarendezési platformon keresztül is benyújtható a http://ec.europa.eu/odr oldalon.
Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi e-mail címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@fundamenta.hu
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a fenti e-mail cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, arra nem tudunk válaszolni.