Mikor postázzák a számlakivonatomat?

Számlakivonatot díjmentesen évente egyszer postázunk, áthidaló- és azonnali áthidaló kölcsön illetve betéti szerződések esetében a megtakarítási év lezárását követően, lakáskölcsön szerződések esetén pedig az aktuális hitelév lezárását követően. 2018.10.17-e előtt kötött, állami támogatásra jogosult szerződések esetében az állami támogatást a megtakarítási év lezárása után igényeljük meg, majd ezt követően küldjük meg a számlakivonatot, ezért a számlakivonaton már az adott megtakarítási évre jóváírt állami támogatás összege is megjelenik. Amennyiben számlakivonatát nem kapta meg, jelezze felénk, és ismét postázzuk. Fontos, hogy leveleinket a nyilvántartásunkban szereplő levelezési címre küldjük ki, ezért kérjük, ha a lakcíme és/vagy levelezési címe megváltozott, a változást követő 5 napon belül jelentse be. Amennyiben lakcíme változott, kérjük, juttassa el hozzánk a lakcímkártyája lakcímet igazoló oldalának másolatát, illetve ha korábban adott meg levelezési címet, a lakcímváltozás bejelentésével egy időben jelezze, hogy a levelezési címet továbbra is fenntartja-e. Számlatörténetét megtekintheti WebBankár szolgáltatásunkon keresztül is, ahol emellett módosíthatja adatait, például lakcímét is.
Vissza a cikkekhez