Mikor postázzák a számlakivonatomat?

Számlakivonatait gyorsan és környezetkímélő módon elektronikusan, a WebBankár fiókja Üzenet menüpontján keresztül juttatjuk el Önnek, amennyiben elfogadta az eKommunikációs feltételeket. Amennyiben nincs még WebBankár regisztrációja, a számlakivonatot díjmentesen évente egyszer postázunk. Áthidaló- és azonnali áthidaló kölcsön illetve betéti szerződések esetében a megtakarítási év lezárását követően, lakáskölcsön szerződések esetén pedig az aktuális hitelév lezárását követően küldjük meg Önnek a kivonatait. Amennyiben számlakivonatát nem kapta meg, jelezze felénk, és ismét postázzuk. Fontos, hogy leveleinket a nyilvántartásunkban szereplő levelezési címre küldjük ki, ezért kérjük, ha a lakcíme és/vagy levelezési címe megváltozott, a változást követő 5 napon belül jelentse be vagy a WebBankár fiókjában a belépést követően változtassa meg. Számlatörténetét bármikor megtekintheti WebBankár szolgáltatásunkon keresztül is, ahol emellett módosíthatja adatait, például lakcímét és/vagy levelezési címét is.

További gyakran felmerülő kérdések