Azt írták a visszaigazolásban, hogy csekken fogok fizetni, pedig én csoportos beszedési megbízást adtam. Miért?

Ahhoz, hogy csoportos beszedési megbízást tudjunk indítani a megtakarítása beszedésére, szükséges, hogy a számlavezető bankja a csoportos beszedési megbízás érvényességét elektronikusan, a bankközi GIRO rendszeren keresztül visszaigazolja a Fundamenta részére. Ameddig ez nem történik meg, áthidaló megoldásként csekket küldünk, hogy a befizetéseit teljesíteni tudja, és így a megtakarítása folyamatos legyen. Emiatt rendszerünkben csekkes díjfizetést regisztrálunk egészen a csoportos beszedési megbízás érvénybe lépéséig. Azt követően, hogy számlavezető bankja megküldi, és a Fundamenta is elfogadja a megbízást, írásban értesítjük Önt. Az átmeneti időszakban arra is lehetősége van, hogy a megtakarításait a WebBankár felületünkön kártyás befizetéssel, vagy banki átutalással rendezze. A befizetéshez szükséges, egyedi számlaszámát a szerződés visszaigazoló levelében találja.

További gyakoran felmerülő kérdések