Fundamenta Ügyfélkérdőív – minőségbiztosítási kampány

 

Kiemelten fontos számunkra ügyfeleink elégedettsége, amelynek garantálása érdekében 2023 decemberétől minőségbiztosítási kampányt indítunk.

Az ügyfélkiszolgálás minőségének biztosítása érdekében kérjük, töltse ki rövid kérdőívünket, hogy még tovább fejleszthessük folyamatainkat és az Ön igényeire szabhassuk szolgáltatásainkat.

A kérdőív kitöltésének folyamata

A kérdőív kiküldését Személyi Bankára indítja el, majd a 06 70 717 7774-es központi telefonszámról SMS formájában kapni fog egy üzenetet a kérdőív linkjével a saját telefonszámára.

Okostelefonja segítségével kérjük, kattintson a linkre és válaszoljon az így megnyíló néhány (4 db) kérdésünkre.

A kérdőív kitöltése mindössze 2 percet vesz igénybe.

Amennyiben nem biztos Személyi Bankára személyében, könnyedén ellenőrizheti a WebBankár fiókjába belépve.

 

Köszönjük, hogy válaszaival segíti munkánkat!