Hogyan tudok üzenetet küldeni a WebBankárból a Fundamentának?

A WebBankár felületen a fejlécben található boríték ikonra, vagy az „Olvasatlan üzenetek” csempén látható „Összes üzenet” feliratra kattintva éri el az „Üzenetek” felületet, ahonnan el tudja indítani az üzenetírást, illetve a bejövő és kimenő leveleit is itt tudja megtekinteni. Új üzenet írásához kérjük, kattintson az „Új üzenet” gombra. Az üzenet elküldéséhez válassza ki a „Tárgy” mezőben az üzenet tárgyát, majd adja meg a szerződésszámot, illetve töltse ki az üzenet mezőt. Amennyiben képet vagy dokumentumot is szeretne csatolni üzenetéhez, kattintson a „Fájl csatolása” gombra. (Felhívjuk figyelmét, hogy .jpg, .jpeg, .png, .es és .pdf formátumú fájlok feltöltésére van lehetőség.) Végül az üzenet elküldéséhez kattintson a „Küldés” gombra. Abban az esetben, ha Ön egy szerződés kedvezményezettjeként, vagy gyámként, gondnokként, esetleg meghatalmazottként kíván ügyet intézni, kérjük, használja honlapunkon a „Kapcsolat/Írjon nekünk/Ügyfél vagyok” opciót, majd válassza ki az Ön szerepkörének megfelelő üzenetküldési lehetőséget: Ügyintézés kedvezményezettként vagy Ügyintézés gyámként/gondnokként/meghatalmazottként.

További gyakran felmerülő kérdések